תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

היבט חיוני של כל מערכת כלכלית ומסחרית מתפקדת

מיסוי הוא היבט חיוני של כל מערכת כלכלית ומסחרית מתפקדת. על מנת לשלם עבור העלויות האינסופיות לכאורה של פרנסה לאוכלוסייתה, כל אומה מסתמכת במידה רבה על מיסוי. כל תושבי ישראל ובמידה רבה יותר גם המגזר המסחרי המשגשג במדינה תורמים להכנסות ממסים אלו. לכן, גם בעל החברה הזעירה ביותר, וגם בעל העסק הגדול ביותר, חייבים לעבור את הליך פתיחת תיק מס הכנסה. כיום, תוכלו לקבל שירותי פתיחת תיק מס הכנסה ובשאר הרשויות הנדרשות כדי להפוך לבעלי עסק בעזרת המערכת הפשוטה של YPAY.

פתיחת תיק מס הכנסה- מי צריך את זה?

בקיצור, כל מי שמפקח על כל סוג של פעילות עסקית, ללא קשר לגודל או ענף, מלבד בתפקיד שכיר, פתיחת תיק מס הכנסה עבורו היא חובה. הסבר מעמיק יותר יהיה שכל אדם פרטי או חברה שיוזמים פעולות ועוסקים בפעילות עסקית שמניבה כסף חייב להירשם כעוסק במס הכנסה. סכום הכסף שאתם מרוויחים או לא מרוויחים לא רלוונטי לשאלה אם אתם צריכים לפתוח את התיק או לא, שכן יש רף שמתחתיו לא משלמים מס הכנסה.

מה קורה אם לא ניגשים להחזר מס?

גם אם אתם פטורים ממס הכנסה, אתם עדיין נדרשים לפתוח תיק במסגרת ההליך הרגיל של פתיחת תיק מס הכנסה עבור עוסק פטור. אם אתם עוברים ממעמד שכיר לעצמאי (פרילנסר, יזם וכדומה), אז עליכם להתחיל בתהליך של הגשת תיק נפרד למס הכנסה, גם אם משרדכם מורכב מכם בלבד.

עבור עסקים בכל גודל או אופי, התחלת הגשת מס הכנסה היא חיונית. תהליך פורמלי וביורוקרטי זה חייב להסתיים לפני שניתן להתחיל כל פעילות של החברה. המתנה להתמודדות רשמית מול רשות המיסים עד לאחר שהמשרד הראה את כדאיותו אינה אופציה. למרבה הצער, לא הרבה עוסקים מתחילים מבינים זאת בתחילת הקריירה שלהם, אבל זה חיוני. הדבר נכון גם בעת פתיחת תיק מעמ. אי פתיחת תיקים ברשויות בעת תחילת עבודתו של העסק מהווה עבירה על החוק, גם אם עדיין לא ראיתם הכנסות ממנו. הירשמו עכשיו למערכת YPAY לפתיחת תיק באופן נוח, כמו גם ניהול והגשת כל הדוחות הנדרשים על פי חוק.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...