תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

להתמודד עם הבירוקרטיה

פתיחת עסק מהווה דבר אשר דורש תהליך בירוקרטי הנדרש עבור פתיחתו של העסק באופן חוקי מול רשויות המס. מעבר לכך, כל עסק צריך להתנהל באופן כלשהו מול רשויות המס, בהתאם לסוג העסק. בעלי עסקים בארץ מחויבים להגיש דוח שנתי למס הכנסה מדי שנה וזאת בשל הנחיה אשר הוציאה רשות המיסים. דוח זה צריך להציג את גובה ההכנסות של עצמאיים או בעלי עסקים או חברות. בהתאם לדיווח המדובר, תהיה אפשרות לדעת האם עסק מחויב במס נוסף או שמא הם זכאים להחזרים כאלו ואחרים בשל חשיבותו של הדוח המדובר. בכדי להגיש את הדוח המדובר חשוב מאוד לבחור בשירותיו המקצועיים של רואה חשבון. רואה חשבון יכול לסייע לכל אדם שמעוניין לפתוח עסק מכל סוג לעשות זאת בצורה הנוחה והטובה ביותר וכן, לנהל עבורו את כל מה שקשור להתנהלות מול רשויות המס לרבות הגשת דוחות רלוונטיים ועוד.

מה חשוב לדעת על הגשת דוח שנתי לרשויות המס?

בין אם פתחתם פתיחת עוסק מורשה ובין אם הלכתם על פתיחת עוסק פטור, בהתאם לגובה ההכנסות השנתי של העסק שלכם, חשוב שתדעו מראש כי ניהול עסק או חברה איננו עניין של מה בכך. יציאה לדרך עצמאית מבחינה עסקית היא אמנם בעלת יתרונות רבים, אך ניהול העסק דורש מחויבות, סבלנות וביצוע של שלל משימות פיננסיות. רשות המיסים קבעה מספק נהלים אשר לפיהם על כל עובד עצמאי, בעל עסק או בכל חברה להגיש דוחות מדי שנת מס. הדוחות הללו כוללים בין היתר את הגשתו של הדוח השנתי. כאשר מדובר על דוח שנתי, מדובר למעשה על מסמך שבו בעלי העסק מדווחים על ההכנסות מתחילתה של שנת מס ועד סופה. את הדוח עצמו יש להגיש סביבות חודשי אפריל- מאי. ניתן לבקש הארכה במידה ובעל העסק איננו יכול להגיש דוח זה.

כיצד מגישים את הדוח המדובר?

חשוב לדעת כי עבור הגשת דוח שנתי מס הכנסה כדאי מאוד לפנות לרואה חשבון מומחה בתחום. בחירה ברואה חשבון מומחה ומקצועי תסייע לכם למלא את הדוח בצורה מדויקת ואז להגיש אותו לפקיד השומה. בהתאם לדיווח המדויק תוכלו לדעת האם שולם פחות ממס ממה שנדרש או יותר ממנו וכך תוכלו לדעת האם אתם זכאים להחזרים או שאתם נדרשים בתשלום נוסף. חשוב לדעת שאי הגשה של הדוח המדובר, עלול לסבך אתכם באופן מהותי מאוד עם רשויות המס ולהטיל עליכם עונשים כבדים.

בכדי להגיש את הדוח בצורה הטובה ביותר, חשוב שתבדקו מראש איזה רואה חשבון מספיק מקצועי ומנוסה וכן מומלץ, בכדי לערוך לכם את הדוח הרלוונטי בצורה מדויקת ולהגיש אותו.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...