תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

היתרונות הרבים של חשבונית מקוונת

מה הוא תהליך שליחת חשבונית אונליין?

אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם את אותו מידע שאתם נותנים בחשבונית נייר באמצעות מערכת חשבונית מקוונת. כאשר נוצרת חשבונית, הנמען מקבל הודעה באמצעות דואר אלקטרוני. אתם יכולים לחסוך זמן ומאמץ בתחומי חיוב אחרים על ידי מעבר לחשבונית מקוונת. תוכנת מעקב חשבוניות יכולה להודיע לכם כאשר לקוח קרא את המסמך שלכם ואפילו לספק תזכורות בזמן. ניתן להפריד בין חשבונות ששולמו לבין דרישות תשלום. תוכלו להימנע מיצירת חשבוניות חדשות כל הזמן על ידי הגדרת חיוב חוזר במערכת או שמירת פרטי לקוח.

חשבונית אונליין לא רק מציעה רבגוניות לצרכנים שלכם, אלא היא גם עוזרת לכם לייעל את התהליכים ולצמצם הוצאות:

אינטראקציות טובות יותר עם לקוחות: באמצעות חשבונית מקוונת, לקוחות עשויים לשלם באופן מידי או לתזמן תשלומים לפי הנוחיות להם. עסקים עשויים לספק לצרכנים שלהם אפשרויות נוספות על ידי כך שהם מאפשרים להם לבחור את תקופות התשלום (כגון באופן מידי, בתוך שבעה ימים או תוך 10 יומים) ואמצעי תשלום (כגון כרטיס אשראי או העברה בנקאית).

האישורים והתהליכים הפנימיים של מעקב אחר החשבוניות פשוט יותר מאחר ומערכת חשבוניות מקוונות יכולה להתחבר למערכת ניהל חשבונות החברה.

שימוש קל ומהיר. ניתן להשתמש בשיטה שמקלה הן על הפקת חשבוניות חדשות והן לבצע שינויים בחשבוניות הישנות. חשבוניות צריכות להיות ניתנות להתאמה אישית מלאה, ולאפשר לכם לשלב את הצבעים והלוגו של החברה שלכם. כמו כן, אתם יכולים להוסיף שיעורי מס, הנחות, קופונים, כותרות תחתונות משפטיות והערות לחשבוניות שלכם, כמו גם לשנות את מספר החשבונית, פרטי המוצר, תנאי התשלום, פרטי הלקוח והפריטים. ניתן לשמור את כל המידע הזה למקרה שתצטרכו לחזור אליו לחשבוניות עתידיות.

רוצים להתקדם לניהול נוח וזמין להוצאת חשבוניות? הכנסו לאתר של חברת  YPAY והירשמו לשירות.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...