תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

לשכנע את הלקוחות לבחור בכם

אם יש לכם עסק או אם הקמתם עסק חדש, אתם בוודאי יודעים שבכדי שכמה שיותר לקוחות יבחרו דווקא בעסק שלכם על פני עסקים מתחרים, עליכם להציע ללקוחות שלכם בין היתר פתרונות תשלום נוחים. כדאי לדעת כי אחד מפתרונות התשלום הנוחים ביותר עבור לקוחות הוא תשלום באשראי. על כן, כדאי מאוד לכל עסק להציע אופציה עבור סליקת אשראי, בין אם מדובר על רכישה מקוונת באינטרנט ובין אם מדובר על רכישה בחנות פיזית כלשהי. אם אתם תוהים מה חשוב לדעת אודות סליקת אשראי לעסקים, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כל מה שצריך לדעת על סליקה

לא משנה אם אתם עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ, אם אתם עוסקים בתחום של מכירת מוצרים או שירותים, כדאי מאוד שתאפשרו ללקוחות שלכם לשלם על המוצרים או השירותים באמצעות סליקת כרטיס אשראי. מדובר כיום על דרך התשלום הנוחה ביותר עבור לקוחות ורובם לא עובדים עם מזומן. סליקת אשראי מהווה כינוי נוסף לסליקה, אך מדובר על אותו תהליך. כל פעולת סליקה מתבצעת בעצם באמצעות שלושה גורמים שונים שהם: חברת האשראי של הלקוח, שירותי בנק אוטומטיים וחברת הסליקה שבה בחרתם. לאחר שמזינים את פרטי הכרטיס באתר האינטרנט שבו תתבצע הרכישה או מעבירים את הכרטיס באופן פיזי במסוף, תתבצע בדיקה בסיסית של כרטיס האשראי אצל חברת האשראי. לאחר שהתשלום יאומת, הוא יעובד דרך המחשבים של שירותי בנק אוטומטיים וכן חברת האשראי תאשר את העסקה וחברת הסליקה תרשום את החיוב עבורכם.

האם תהליך סליקה כולל גם הוצאות קבלות וחשבוניות?

תהליך של סליקת אשראי הוא תהליך נפרד מהוצאת החשבונית או הקבלה, אך יחד עם זאת לא מעט מערכות ניהול חשבונות ממוחשבות כיום מציעות מודלים שונים של חיוב אשראי אשר למעשה משמשות כמסוף. את המודל ניתן לחבר לכל חברת סליקה אשר רוצים. חשוב מאוד לדעת כי כיום בניגוד לעבר, השוק תחרותי למדי וכמעט כל חברת סליקה או ספקי מסופים מציעים מספר מסלולים כגון: מסלול עם עמלה נמוכה ותדירות תשלום נמוכה, מסלול עם עמלה גבוהה וקבלת כסף באופן תדיר ועוד.

מכיוון שסליקה באשראי מהווה כיום דבר בסיסי וחשוב עבור כל עסק, אין ספק שחשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתתאים לכם פתרון סליקת אשראי שתואם לסוג העסק שלכם, אופי העסק שלכם, מחזור העסקאות שלכם וכל פרמטר אחר העומד על הפרק.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...