תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

לשלם בקלות ומהירות

 אם אתם מנהלים עסק, אתם בוודאי יודעים שכיום ניתן לשדרג את ההתנהלות של כל עסק ולהפוך אותה ליעילה ואיכותית, כדאי מאוד להשתמש בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים המוצעים כיום לעסקים לרבות פתרונות סליקת אשראי הן באופן פיזי והן באופן מקוון המאפשרים לכל עסק להעניק ללקוחות שלו את האופציה לרכוש מוצרים הן בחנות וירטואלית והן בחנות של העסק הפיזית ולשלם עליהם בכרטיס אשראי וכן מערכות שונות שמטרתן היא לסייע בניהול טוב יותר כגון: מערכת ניהול לקוחות ועוד.

 

ניהול קשרי לקוחות- במה מדובר?

ניהול קשרי לקוחות הוא מושג אשר נטבע לפני כשני עשורים ותפס תאוצה בעשור וחצי האחרונים, יחד עם התפתחויות טכנולוגיות בתחום מערכות המידע. ניהול הלקוחות של כל עסק יכול להיות מאוד תובעני ולגזול לא מעט זמן ומשאבים. חשוב מאוד לדעת שאם לא מנהלים את קשרי הלקוחות בצורה יעילה, אתם יכולים להפסיד לקוחות למתחרים שלכם. בעבר היה נהוג לתעד ולנהל את כל הקשרים עם לקוחות בקלסרים ובכרטיסיות שונות, אולם כיום העידן המדובר תם וכדאי מאוד שכל עסק יטמיע מערכת crm. מערכת מעין זאת תהיה אחראית על איתור לקוחות פוטנציאלים עבור העסק שלכם ואין ספק כי מדובר בדבר חשוב מאוד לכל עסק. לקוחות פוטנציאלים הם למעשה לידים והם יכולים להגיע דרך ערוצי שיווק שונים לרבות קשרים, המלצות, אירועי מכירה, אתר אינטרנט, קמפיין פרסומי ועוד. המערכת מרכזת את פרטי הלידים הללו ומאפשרת לכם להפוך כמה שיותר לידים ללקוחות. מעבר לכך, המערכת דואגת לניהול פיננסי של הלקוח וכן מתן שירות שוטף ללקוח ותיעוד האינטראקציה אתו. המערכת המדוברת גם תדאג לשימור הלקוחות.

 

המודלים השונים של מערכות CRM

ישנם כמה מודלים של המערכות הללו כגון: מודל ענן שמהווה את המודל המרכזי של המערכת. מודל זה מרכז את כל הנתונים על שרת מרוחק. לא נדרשת השקעה במערכת הפעלה והפעילות המרוכזת בדרך כלל דרך הדפדפן.  מודל נוסף הוא מערכת בהתקנה מקומית שדורשת הקמה של שרת מקומי או מערך שרתים בעסק. ניתן למצוא גם מערכות בקוד פתוח אשר בבסיס שלהן הן חינמיות לחלוטין. חלק מהמערכות ענן וחלקן בהתקנה מקומית.

אם אתם מעוניינים להטמיע מערכת מעין זאת בעסק שלכם, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתסייע לכם בהטעמת המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם, בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, בהתאם לתקציב שלכם, סוג העסק, כמות לקוחות וכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת טרם בוחרים במערכת מעין זאת לעסק.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...