תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

לבצע רכישות בנוחות ומהירות

 סליקת אשראי מהווה צורך בסיסי ביותר בכל עסק שמציע שירותים או מוצרים למכירה עבור הלקוחות שלו. מכיוון שכיום מרבית הצרכנים מעדיפים לרכוש באמצעות כרטיס אשראי, עסק אשר לא מציע ללקוחות שלו את האפשרות לרכוש מוצרים או שירותים באמצעות כרטיס אשראי, הוא עסק שמטבע הדברים יהיה פחות פופולארי מעסק מתחרה שכן מציע אופציית תשלום באשראי. כיום סליקת אשראי רלוונטית לכל סוג של עסק וכן לעסק בכל גודל. את כל מה שצריך לדעת על סליקת אשראי לעסק שלכם, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

 

איך עובדת סליקה באשראי?

כאמור, בין אם אתם מוגדרים עוסק מורשה, חברה בע"מ או עוסק פטור, אתם בוודאי יודעים כי סליקת אשראי היא דבר שחשוב מאוד שיהיה בעסק שלכם וזאת בכדי שכמה שיותר לקוחות יבחרו לרכוש דווקא בעסק שלכם על פני עסקים מתחרים. אז מהי אותה סליקה? בכדי לבצע סליקה, העסק צריך להיות בקשר עם חברת האשראי אשר תעניק לו קו אשראי וכן עם ספק סליקה אשר ייתן לו מספר ספק. קו אשראי מבטיח לעסק את קבלת הכסף מחברת האשראי כשהיא מקבלת אותו ומספר הספק נדרש לצורך ביצוע הפעולה הטכנית של חיוב הכרטיס. עסקים אשר מוכרים גם באופן פיזי וגם באופן דיגיטלי, ידרשו לקבל מספר ספק שונה עבור כל נקודת מכירה. תהליך הסליקה עצמו הוא תהליך די פשוט. לא משנה באיזה כרטיס אשראי ישתמש הלקוח, הרי שמסוף הסליקה יבצע התקשרות אל מרכז ש.ב.א, אשר יאשר את הכרטיס ואת העסקה. אם יתקבל אישור, הכרטיס יחויב והחשבון של העסק יזוכה בסכום תמורת העסקה. אם לא יתקבל אישור, ההודעה תועבר לעסק.

 

האם עוסק פטור צריך סליקה לעסק שלו?

פתיחת תיק עוסק פטור דורשת תהליך דומה לפתיחת תיק של עוסק מורשה, אך ההבדל בין העסקים הללו יהיה לרוב תקרת ההכנסות השנתית של העסק, כאשר תקרת ההכנסות של עוסק מורשה תהיה גבוהה יותר משל עוסק פטור. עוסקים פטורים הם לרוב עסקים קטנים ועל כן לא מעט מבעלי עסקים קטנים שמציעים שירותים או מוצרים למכירה, תוהים האם הם אכן צריכים אופציה של סליקת אשראי בעסק שלהם. כאשר מדובר על עוסק פטור שמציע מוצרים או שירותים למכירה באינטרנט, הרי שאופציית תשלום באשראי היא האופציה הטובה ביותר לתשלום. כאשר מדובר על עוסק פטור שמציע לרכישה מוצרים או שירותים בחנות פיזית, הוא יכול לקבל רק מזומן, אך הוא חייב להבין כי הדבר יגרום ללא מעט לקוחות שאינם מעוניינים לשלם במזומן, לא לרכוש ממנו ועל כן, בהחלט כדאי לו לשקול את האופציה של סליקת אשראי.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...