תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

ליהנות מהנוחות של התשלום

כמעט כל בעל עסק כיום מבין את החשיבות של הצעת אפשרות סליקה של כרטיס אשראי ללקוחות שלו. כל צרכן יודע כיום כי תשלום באשראי הוא פתרון התשלום הנוח ביותר. מדובר על פתרון נוח ומהיר אשר למעשה חוסך מהצרכנים ומהלקוחות את הצורך להסתובב עם כסף מזומן בארנק. לכן, עסק אשר עדיין לא מציעה ללקוחות שלו אופציה לסליקת אשראי תמורת רכישת מוצריו או שירותיו, לרוב יהיה עסק פחות נבחר מעסקים מתחרים שכן מציעים את האופציה המדוברת. אם אתם מעוניינים להציע ללקוחות שלכם אופציה לתשלום באשראי, כדאי מאוד שתבחרו בחברה מקצועית שתציע לכם פתרון סליקה לעסקים אשר תתאים לכם את הפתרון המדויק ביותר לצרכים שלכם.

 

ניהול עסק בצורה נוחה ויעילה

במציאות הטכנולוגית המתקדמת שאנו חיים בה כיום, כל בעל עסק מבין כי עליו להתקדם בהתאם למציאות זאת ולהטמיע בעסק שלו פתרונות ומערכות שונות שיסייעו לו לנהל את העסק בצורה קלה יותר, יעילה יותר, מהירה יותר ורווחית יותר. לא מעט עסקים בוחרים להטמיע מערכת crm בעסק שהיא מערכת לניהול קשרי לקוחות שמסייעת לעסק להתנהל בצורה חכמה מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים וכך להיות רווחי יותר. מעבר לכך, עסקים רבים בוחרים במערכות בינה מלאכותית שונות שמטרתן היא לסייע לעסק להתנהל בצורה יעילה ונוחה יותר. גם סליקה לעסק מהווה דבר חשוב ביותר, שיכולה לסייע לעסק לצבור לא מעט לקוחות שלא היו בוחרים בעסק, אם לא היה מציע את פתרון התשלום המדובר. בכדי לצבור קהל לקוחות גדול ולגרום ללקוחות פוטנציאלים לבחור דווקא בעסק שלכם על פני עסקים מתחרים, אין ספק שכדאי וחשוב לבחור בסליקה לעסק שלכם.

 

מהי סליקה?

אם החלטתם להקים עסק, בין אם מדובר על פתיחת עוסק פטור ובין אם מדובר על פתיחת עוסק מורשה או חברה בע"מ, אין ספק שחשוב מאוד שתבחרו עבורו בין היתר פתרון סליקה רלוונטי. סליקה היא למעשה שיטת תשלום המבוססת על העברת כספים ללא שימוש במזומן. סליקה מעין זאת מבוססת על מהירות התהליך ועל בטיחות הנתונים ובכל עסקה יהיו מעורבים שלושה גורמים שהם: חברת האשראי, חברת הסליקה וכן גוף נוסף אשר נקרא שב"א- שירותי בנק אוטומטיים אשר יהיה אחראי על התקשורת בין בעל העסק לחברת האשראי.

כיום ניתן למצוא אפשרויות סליקה בטוחות ומתקדמות גם ברשת האינטרנט ועל כן, אם יש לכם חנות מקוונת המציעה את שירותי או מוצרי העסק למכירה באינטרנט, כדאי שתבחרו בחברה המציעה פתרונות סליקה בטוחים לעסקים באינטרנט.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...