תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

ליהנות מהרווחים

 סליקה לעסקים מהווה פתרון נהדר שמטרתו היא לאפשר לעסק לקבל מהלקוחות שלו תשלום באמצעות כרטיס אשראי. מכיוון שכיום מרבית הצרכנים מעדיפים לשלם באמצעות כרטיס אשראי, הרי שאין ספק כי עסקים מכל סוג ובכל גודל מבינים כי עליהם להציע ללקוחות שלהם את האופציה לתשלום בשיטה זאת. גם אם העסק שלכם איננו עסק גדול, הרי שבכדי שהוא יהיה רווחי עליו לגרום לכמה שיותר לקוחות לבחור בו על פני מתחריו. אין ספק שכאשר עסק מציע אפשרויות תשלום מוגבלות ללקוחות, הם לא תמיד יבחרו בו כאשר הם ירצו לרכוש מוצר או שירות שהוא מספק. אם אתם תוהים מהי סליקה לעסקים ולמה זה חשוב לעסק שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

 גופים המעורבים בתהליך הסליקה

סליקת אשראי לעסק כאמור מאפשרת לבעל העסק לקבל מהלקוח שלו תשלום באמצעות כרטיס האשראי שלו. ישנם 4 גופים המעורבים בתהליך הסליקה שהם: שירותי בנק אוטומטיים שהם למעשה שירות שהעסק פותח על מנת שיוכל לבצע סליקת אשראי. השירות הוא חשבון שבו חברת האשראי מאשרת או לא מאשרת את פרטי העסקה, מאגדים שהם הטבות של חברות האשראי לעסקים ללא דמי הקמה של שב"א שבהם ניתן לקבל שירותי סליקה עד 50 אלף ₪, חברת שירותי סליקה שהיא חברה המתווכת בין חברת כרטיסי אשראי לבין העסק בצורה מאובטחת והיא גם מפיקה עמלות, זיכויים, חשבוניות וכן חברת כרטיס אשראי אשר מצויה תחת מטריית הבנק והיא מחייבת את הלקוח ומעבירה את התשלום לבעל העסק.  לא מעט אנשים אשר עוברים את תהליך פתיחת עוסק מורשה או פתיחת עוסק פטור לצורך הקמת העסק שלהם, מבינים כי אחד הדברים שעליהם לדאוג להם עבור העסק שלהם הוא אופציה לסליקת כרטיסי אשראי וכמובן שחשוב להתאים את פתרון הסליקה בצורה מדויקת בהתאם לעסק.

 

כיצד מתבצעת סליקת אשראי לעסק?

סליקת אשראי יכולה להתבצע בצורה טלפונית, באמצעות מסוף נייד, בצורה מקוונת, באמצעות מכונה אשר קוראת את כרטיס האשראי ומצויה ליד הקופה וכן באמצעות תוכנה או אפליקציה. ישנם עסקים אשר מבצעים באופן עצמאי את הסנכרון בתוכנה של הנהלת החשבונות אשר עליה מופקד מנהל החשבונות המשלבת מערכת סליקה וכן הפקת חשבוניות דיגיטליות.

 כדאי מאוד שכל עסק יבחר את החברה שמציעה לו את פתרון הסליקה האיכותי ביותר, המותאם לסוג העסק, גודל העסק וכל נתון אחר רלוונטי שיש לתת עליו את הדעת טרם בוחרים פתרון סליקה מתאים לעסק.


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...