תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

לנהל את הלקוחות

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק או אם יש לכם עסק קיים, כדאי מאוד שתדעו כי מערכת יעילה מאוד לכל עסק כיום שיכולה להפוך אותו ליעיל וריווחי יותר היא מערכת CRM. מדובר על מערכת ניהול קשרי לקוחת אשר מסייעת בניהול הנתונים של הלקוחות. היא תומכת בניהול מכירות, מספקת תובנות לפעולה ומאפשרת תקשורת יעילה וקלה של הצוות. אין ספק שחשוב מאוד שתהיה מערכת מעין זאת בכל עסק באשר הוא.

 

למה חשוב שתהיה מערכת CRM בכל עסק?

מערכת CRM מסייעת לכל עסק לנהל בצורה יעילה את התקשורת עם הלקוחות, לעקוב אחר מגע עם הלקוחות וכן לאתר את הנקודות החלשות בבית העסק ולשפר את ההתנהלות העסקית כאשר המטרה היא לסייע לעסקים להבין את העדפות הקניה או קבלת השירותים של כל לקוח ובכך למעשה לספק קשרי לקוחות בעלי ערך גבוה יותר. המטרה הזאת חשובה מאוד וזאת בשל הכמות המשמעותית של הנתונים העסקיים אשר מייצרים מדי יום. אם אתם מתכננים תהליך פתיחת עסק, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון את רכישת והטמעת המערכת המדוברת בעסק שלכם על מנת שהוא יתנהל בצורה יעילה ויהיה רווחי יותר.

 

למה כדאי לכל עסק להטמיע מערכת CRM

ללא המערכת המדוברת, לא תהיה אפשרות לבחור באיזה לקוחות פוטנציאליים כדאי להתמקד על מנת להפוך אותם ללקוחות משלמים וכל ההתנהלות העסקית הופכת להיות עניין של ניחוש במקום התנהלות קפדנית המבוססת על עובדות. יותר מכך. אם אחד העובדים החזיק בגישה למידע הנוגע ללקוחות והוא היה בתפקיד מפתח ואז עזב את החברה, הוא למעשה לקח את כל הידע לו אתו. המערכת המדוברת רלוונטית לצורך התמודדות עם אתגרים מעין אלה ועוד. היא לוקחת את נתוני הלקוחות והופכת אותם לתובנה שימושית לפעולה שיכולה לשנות את בית העסק. מערכת CRM מסייעת לכל אחד בבית העסק לעדכן בקלות רשומות וכן לקבל גישה למידע העדכני ביותר.

מערכת CRM היא מערכת אשר מספקת מקום מרכזי עבור כל עסק לצורך אחסון נתונים של לקוחות קיימים ופוטנציאלים וזאת לצורך מעקב אחר המגעים עם הלקוחות וכן לצורך שיתוף עם עמיתים לעבודה. היא מאפשרת לנהל קשרים עם לקוחות ומסייעת לכל עסק לגדול. עם המערכת כל בקשת שירות, שאלה, העדפה וכן כל פרטי הקשר על כל לקוח מועברים וזמינים לשימוש באופן מידי. מלבד זאת המערכת עוקבת אחר כל דואר אלקטרוני שהתקבל או נשלח וכן אחר שיחות הטלפון.

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...