תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

מסמך בו מפרטים בעלי עסקים את השתכרותם

על כל בעלי העסקים להגיש דוח שנתי מס הכנסה. רשות המיסים פרסמה תקנה המחייבת דיווחי הכנסה שנתיים מבעלי עסקים, כאשר דוח זה יודיע להם אם הם צריכים לשלם יותר מיסים או אם הם זכאים להחזרים כלשהם. בשל משמעותו של דוח זה, חשוב שכל הנתונים המשודרים יהיו נכונים בהתאם להכנסות וההוצאות של העסק שכלם. תוכלו להיעזר בשירותים המקצועיים של מערכת YPAY בעזרתה תוכלו למלא דוח מקיף.

דוח שנתי מס הכנסה- איזה מידע כדאי לכלול?

דוח שנתי מס הכנסה הוא מסמך בו מפרטים בעלי עסקים את השתכרותם מתחילת שנת המס ועד סגירתה. הדוח אמור להיות משודר לרשויות המס בדרך כלל בסוף אפריל של השנה שלאחר שנת המס המדוברת. אם הבעלים של החברה יודע שהם לא יוכלו לעמוד במועד, עליו לבקש דחייה עבור הגשת הדו"ח. בעבודה משותפת עם YPAY תוכלו להשלים ביתר קלות את הניירת הנדרשת של דוח שני מס הכנסה בצורה שתעמוד בכל ההנחיות. ניתן להסיק מהדוח האם שולם סכום המס הנכון. בשיטה זו, תדעו אם אתם זכאי לקבל החזר מס או אם תצטרכו לשלם יותר.

עצמאים חייבים להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה

אי אפשר להתווכח עם העובדה כי כל חברה מכובדת חייבת לעמוד בדרישות של רשויות המס כנדרש. לכן, בסוף כל שנה, בעלי חברות מחויבים על פי חוק להגיש דו"ח למס הכנסה בו הם מפרטים את הכנסותיהם והוצאותיהם השנתיות. הדוח משמש הן לדיווח והן למעקב אחר ביצועים פיננסיים. כמו כן נכללים רווחים ממכירת נכסים המוחזקים על ידי קרנות והשקעות אחרות. דוח זה אומר למס הכנסה כמה כסף חייב בעל העסק במיסים. לאחר הגשת הדו"ח השנתי שלהם, עסקים יגלו אם הם חייבים מיסים או יכולים לתבוע החזר על סמך תשלומי מס שכבר ביצעו מראש. זכרו כי אתם מחויבים על פי חוק להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה. אי הגשת דוח שנתי מס הכנסה הוא עבירה על החוק, ואתם עלולים להידרש לשלם קנסות כבדים על כל יום של עיקוב בהגשת הדוח. כדי לשדר את הדוח בקלות לרשויות תוכלו למלא אותו בעזרת מערכת YPAY כבר עכשיו!


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...