תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

מערכת CRM

מערכת CRM 

מערכת CRM  -  נקראת גם מערכת ניהול קשרי לקוחות. המדובר בתוכנה המנהלת ומאגדת כלי ניהול ממוחשבים תחת מעטפת אחת ומציגה תמונה עדכנית ומלאה של כל הלידים ( לקוחות פוטנציאלים )  ובכך, בעל העסק עוקב אחר הלידים הנכנסים מכל מיני דפי נחיתה שונים המפוזרים במאמרים או בסרטונים שונים וכולם מגיעים למקום אחד בלי ללכת לאיבוד

כל הפרטים של הלקוחות הפוטנציאלים מגיעים עם מספרי טלפון מייל ושם וכל שעליכם לעשות הוא להתקשר אליהם ולגייס אותם אליכם כלקוח משלם.

    

יכולות המערכת 

  • ניהול לידים    
  • ניהול לקוחות ואנשי קשר
  • ניהול משימות ותזכורות
  • תהליכי מכירה
  • רישום ותיעוד שיחות עם לקוחות ולידים
  • משיכה אוטומטי מדפי נחיתה
  • הוספת לידים ידנית
  • רשימות מוצרים במערכת ypay
  • תהליכי עבודה
  • הפקת מסמכים חשבונאיים (חשבוניות וקבלות)  במערכת ypay
  • סליקת כרטיסי אשראי במערכת ypay

 

המערכת בונה תמונה מלאה של הלקוח עבור העסק - אחד היתרונות העיקריים של תוכנת CRM הוא מיזוג כל פרטי הקשר של הלקוח/ליד לתוך ממשק נגיש שבו ניתן לעקוב אחר הלקוח בכך, אתה כבעל עסק לא מאבד לקוחות שנופלים בין דפים או גיליונות אלקטרונים שונים. בעזרת התוכנה מתקבל מידע מתחילת העבודה עם הלקוח ועד סיומו, החל מפרטיו האישיים ועד לחוזים והסכמים שהעלית למערכת שכוללים את ההתקשרויות עימו, כולל תיעוד שרשמת בשיחה הראשונה.

 

  • השימוש בתוכנה חוסכת כסף  - רב בכך שאחרי שהשקעת כל כך הרבה בפרסום ויש לך כבר את הליד נותר לך רק לקבל אותו באופן נגיש בתוכנה ולהתחיל לאקטב אותו. עסקים רבים שלא השתמשו בתוכנת crm  איבדו הרבה לקוחות פוטנציאלים כוון שהשתמשו בדפים או בגיליונות אלקטרונים או בפתקים שהלכו לאיבוד
  • שימוש בתוכנה חוסך זמן - המידע שנשמר ניתן לשליפה בכל זמן

מערכת CRM נועדה להקל על העסק באופן שבו אתה מנהל את הקשר עם הלקוח. היא מוכרת יותר, ומתעדת מכירות וכישלונות בצורה יעילה וטובה. כאשר המכירות אינן טובות ניתן לראות דרך המערכת את אותן כישלונות ומיהם אותם לקוחות שנכשלו ומה הסיבה. ניתוח התשובות מתוך ה- CRM ייתן לך מידע איך לשפר ואיך למכור יותר טוב.

 

ניתן להבין דרך המערכת:

  • האם הליד שהגיע מפייסבוק היה לא תקין
  • או האם הליד שהגיע דרך גוגל היה לא טוב
  • כמה לידים סגרת וכמה לידים במעקב
  • כמה נכנסו ביום וכמה הפכו ללקוחות משלמים

הנתונים הללו חשובים לקבלת החלטות ולכן חשוב שכל מי שמתעסק עם מכירות או עם חוזים או כל בעל עסק שרוצה לעקב אחרי לקוחות פוטנציאלים או קיימים חייב תוכנת  CRM .  

 

תוכנת CRM  -  נועדה לשפר את התקשורת בין המוכר/בעל העסק לבין הלקוחות שלך או לקוחות פוטנציאלים. היא נועדה להעניק לאנשי המכירות, התפעול וההנהלה כלים משופרים על מנת לייעל תהליכים בתוך הארגון. עסקים רבים משקיעים מאמצים גדולים בהשגת לקוחות חדשים, שכוללים השקעות בפרסום בסכומים גבוהים, אך לעיתים שוכחים את הלקוחות הקיימים.


לקוח חדש שלא קיבל יחס או את מה שהובטח לו יעזוב מהר מאוד למתחרה,  ויהי קשה מאוד להחזיר את האמון ביניכם. לכן חשוב לתעד הכל במערכת ולשמור את ההסכם שבינכם ולדאוג ליישמו. לקוחות מרוצים ימליצו ויפרגנו לכם, ולכן זה הזמן להשקיע בתוכנת CRM איכותית מבית . YPAY  

 

מערכת ה-CRM של YPAY נמצאת בענן 

כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינוניים, חברתYPAY  קשובה אליכם ומייצרת עבורכם מכשיר זול ופשוט שמותאם לכם כמו כפפה. מתוך מטרה לעזור לכם לצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן להיות נגישים לכם בכל זמן ובכל מקום ומכל מכשיר. התוכנה ניתנת לגישה ולשימוש דרך האינטרנט, דבר שמאפשר גישה מכל מקום בעולם ובכל זמן. השימוש בתוכנה מבוסס על שכירות חודשית נמוכה, ללא הגבלה במספר המשתמשים וכמות לקוחות או לידים המוזנים לתוכנה.

 

מערכת CRM מומלצת

מערכת CRM או בשמה העברי  - "ניהול קשרי לקוחות" היא תוכנה מקצועית המספקת לעסק את הכלים הטכניים/מקצועיים לטיפול בשתי נישות חשובות. האחת היא רכישת לקוחות פוטנציאליים והשנייה היא שימור לקוחות קיימים. הסיבה לכל היא כי לקוחות העסק הם אלו מספקים את החמצן הכספי ולכן, יש לטפח את הקשרים עימם. יש צורך לעבוד מול שתי קבוצות אלו במקביל, וכל טיפול נעשה בכלים מעט שונים. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מספקת מערכות אלו ללקוחות מגוונים וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ מקיף.

 

הפתרונות אותן מספקת מערכת CRM

מערכת CRM מספקת פתרונות שנועדו לשיפור השירות מול הלקוחות. בעיקר בהבנת צרכיהם והתאמת הפעילות של נציגי העסק אליהם. המידע מעובד ומגיע באמצעות  מתודולוגיות מקיפות ושלל טכנולוגיות קיימות דוגמת תוכנות  וחומרות מחשב. כל המידע מונגש לעובדי הארגון העוסקים בתחום בצורה מסודרת וממוחשבת. בין התחומים המטופלים על ידי המערכת ניתן למנות: ניהול לקוחות ואנשי קשר, ניהול משימות, תמיכה ושירות, ניהול לידים, תהליכי מכירה ועבודה, הפקת מסמכים שונים כולל חשבוניות ועוד. היכולת של המערכת לספק נתונים מדויקים בלחיצת כפתור, הצלבות מידע, מניעת כפילויות ועוד תורמת ערך רב לארגון. הכלל הידוע הוא, שהמאמץ לשימור לקוחות קיימים הינו קל, ולרוב, יותר מאשר רכישת חדשים. ולכן, חשוב לנהל את העבודה עימם בצורה המיטבית. הוא מיושם במערכת כזאת היטב וביעילות

התקנה והטמעה

הצורך הקיים הוא למצוא את התוכנה המתאימה ביותר לצרכי הארגון ואת זה עושים בעזרת בדיקות מקדמיות. ייעוץ בנושא, התקנתן והטמעתן בעסק חייבים להיעשות על ידי מומחים לתחום אשר יספקו שירות פרטני. המאבק על הלקוח מול היריבים העסקיים אינו חדל לרגע וכל עסק חייב להיות בשורה הראשונה. תוכנה זאת תסייע רבות להגיע למצב כזה.

 

תוכנת crm לעסק קטן או בינוני עם שירות מקצועי

מומלץ לקבל שירות מחברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט. היא בעלת תשתית מסודרת ומקצועית הכוללת גם מומחים לתחום אשר יספקו שירות פרטני בכולל הטמעה, הדרכה, ליווי ותמיכה. לצד מערכת זאת קיימת מערכת לניהול חשבונאי אוטומטית הפועלת בצורה מקוונת. שתי מערכות אלו מסייעות לכל בעל עסק לניהול מיטבי התורם לרווחים ולתוצאות מוצלחות נוספות.

 

תוכנת CRM

תוכנת CRM הינה תוכנה המיועדת לניהול לקוחות ומוטמעת במערכת המחשבים של העסק נותן השירות. היא נדרשת לשתי מטרות חשובות. האחת טיפול בלקוחות קיימים והתנהלות מולם, כי ידוע כי המאמצים לשימור לקוחות הינם פשוטים יותר ביחס לאלו המיועדים למציאת חדשים. השנייה מסייעת לרכישת לקוחות חדשים פוטנציאליים. ניתן למצוא תוכנות שונות וכל אחד יכול לבחור את זאת המתאימה ביותר לצרכיו. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מתמחה בנושא וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ.

 

תוכנת CRM המעניקה ייעול מירבי

תוכנת CRM מאפשרת ייעול מירבי בכל ארגון גדול בעל מחלקות שונות. לקוח של עסק מטופל בכמה מחלקות, ולעיתים, בו זמנית. כך על ידי מחלקת הפרסום, השיווק, המכירות, האספקה, ההנהלה ועוד. הצורך בהעברת מידע בין כולן הוא חיוני לטובת הטיפול בו. הסנכרון הנוצר על ידי המערכת ימנע כפילויות, יצליב מידע, יידע לספק ללקוח מידע אודות מבצעים, ויידע לספק לכל פקיד או מנהל בעסק מידע חיוני הקשור אליו.  התוכנה מסוגלת לבצע משימות שונות באופן מדויק וסיסטמתי כמו: ניהול לקוחות ואנשי קשר, ניהול לידים, ניהול משימות ותזכורות, תמיכה ושירות, תהליכי מכירה ועבודה, דיוור וקמפיינים, סליקת כרטיסי אשראי, הנפקת חשבוניות, קבלות ומסמכים חשובים אחרים. כל אלו הינם נושאים מרכזיים בפעילות של כל עסק המתנהלים בשגרה.  התוצאה היא כי הארגון נהנה מלקוחות יציבים אשר מקבלים מענה לבקשותיהם ועוד. בעזרת התוכנה ניתן גם לתכנן מבצעים שונים בידיעה שהמערכת תתפקד היטב מבחינה טכנית.

 

ייעוץ והטמעה

תהליך מציאת התוכנה מורכב ונעשה בשיתוף של הלקוח עם החברה המספקת אותה. במסגרתו ירצו הלקוחות לקבל מידע על יכולות וביצועי התוכנה, ועל פי נתונים אלו, ואחרים נוספים, יוכלו להבין אם היא מתאימה לצרכיהם. במקרים רבים, ניתן להיעשות התאמות שונות על מנת שהיא תפעל בצורה מושלמת. לאחר הבחירה היא תסופק ויתחיל תהליך של הטמעה במערכות המחשוב של החברה עם למידה בנוגע להפעלתה.

 

עברו גם אתם לתוכנת crm מומלצת

מומלץ לקבל שירות מחברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט אשר מספקת גם תוכנת CRM מקצועית. השירות כולל ייעוץ, הטמעה, שדרוג מעת לעת, תמיכה לאורך שנים וכדומה.

 

מערכת ניהול לקוחות

מערכת ניהול לקוחות על ידי תוכנת CRM מייעלת מאוד את תפקוד העסק מול הלקוח. בעסקים גדולים בעלי מחלקות רבות יש צורך בסנכרון בין כולם כדי למנוע כפילויות ועוד. ניתן להיעזר בתוכנה גם לרכישת לקוחות חדשים כאשר התהליך מתחיל במחלקת הפרסום וממשיך הלאה. ניתן למצוא תוכנות מגוונות ויש חשיבות לבחירת הנכונה ביותר. חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מספקת אותן ללקוחות במגזרים שונים וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ.

 

מערכת ניהול לקוחות – ייעול מירבי

מערכת ניהול לקוחות פועלת בצורה אוטומטית וכאשר כל המחלקות החשובות בארגון מחוברות אליה,  הרי שהן יכולות לקבל את המידע על הלקוח בצורה מרוכזת. יותר מכך, כל פעולה מולו דוגמת התכתבות והתנהלות אחרת מתועדות ומועברות בו זמנית לכולם. כך הוא זוכה לתשומת לב מקסימאלית ומרגיש כי הוא מטופל היטב. זה הבסיס הטוב ביותר לשימורו. ידוע לכל כי הלקוחות מהווים את הבסיס להכנסות ולרווחים. ידוע עוד כי שימור לקוחות קל יותר מאשר השקעה במציאת חדשים, ומשום כך, למערכת הנ"ל יש נחיצות רבה מאוד. המערכת מסוגלת לבצע משימות שונות וביניהם ניהול לקוחות ואנשי קשר, ניהול לידים, ניהול משימות ותזכורות, תהליכי מכירה ועבודה, דיוור וקמפיינים, סליקת כרטיסי אשראי, תמיכה ושירות, הנפקת חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח, הזמנות שירות ומסמכים אחרים. כל אלו הינם פעולות המתבצעות כל העת וניהולם ללא טעויות תורם רבות לקשרים המשותפים. 

 

ייעוץ והטמעה

תהליך הבחירה הינו מורכב מאחר ולכל עסק וארגון יש את צרכיו. הוא מתחיל כאשר מומחי החברה המספקת לומדים על העסק, מקבלים מידע על צרכיו, מעבירים שאלות לנציגי החברה ומספקים תשובות נדרשות. על ידי סיעור מוחות ניתן גם לבצע התאמות נדרשות בתוכנה ובכך לייצר את האחת המושלמת ביותר.

תוכנת crm מומלצת לניהול לקוחות בצורה מקצועית

חברת YPAY הנהלת חשבונות באינטרנט מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא כולל ייעוץ, הטמעה, הכשרה בהפעלה, תמיכה נדרשת, שדרוג מעת לעת בהתאם לפיתוח מתמשך שלה ועוד. השירות המקיף ממנו ייהנה העסק יתרום רבות להצלחתו בשוק רווי תחרות. כל יתרון יחסי שלו יסייע לו ומערכת כזאת מספקת המון יתרונות. 

 

חברת YPAY תמיד כאן בשבילך 

המידע במאמרים זמין חינם ללא הגבלת זמן

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ 


מנהל חשבונות דיגיטלי 

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

נשיא גולן ושות' רואי חשבון 

מערכת וואי פיי
פייסבוק    

המוצרים והשירותים של חברת YPAY  

 

 

סרטונים מומלצים

 

 

 

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...