תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

השקעות בשוק ההון - YPAY

השקעות בשוק ההון?

תכנון פיננסי?

 לקוחות YPAY היקרים, אני שמח לבשר לכם כי חברת קרני פמילי אופיס, חברה המתמחה בניהול פיננסי וההשקעות הצטרפה אלינו ומציעה ללקוחות YPAY  ללא עלות, ניהול פיננסי רחב הכולל השקעות בשוק ההון, פוליסה פיננסית, קופות גמל, השקעה בקרנות נדל"ן, קרנות מנהלים, קרנות פנסיה ויעוץ פנסיוני .

חברת  קרני פמילי אופיס מתחייבת לבדיקה ויעוץ חינם , החברה אוספת את כל הנתונים הפיננסיים שלכם ולאחר מכן תבנה לכם תוכנית ייחודית שתעניק לכם שקט נפשי .

אנו חברת YPAY מחפשים לתת לכם מענה מקיף לכל הנושא הפיננסי, אם זה בהנהלת חשבונות, סליקה, דוחות שנתיים, מאזנים, הלוואות, וכן כמובן גם בהשקעות . אז אם יש לכם תיק השקעות פיננסי במקום אחר ואתם לא מרוצים מהתשואה שאתם מקבלים, או אם אין לכם ריבית גבוהה בתוכנית החסכון שלכם או אם הכסף שלכם שוכב בעו"ש בלי לעבוד עבורכם, חברת קרני אופיס פמלי תמצא לכם את המקום הנכון להשקיע בו את כספכם.

  

ניהול פיננסי נכון – כך תנהלו את הכסף שלכם בתבונה

אנשים עובדים במשך שנים כדי לפרנס את משפחותיהם ובחלק מהמקרים מצליחים להגיע להכנסה יפה שמאפשרת למשפחה להשיג כל מה שהיא צריכה. עם זאת, האנשים העשירים והאמידים באמת, הם אלו שמצליחים לגרום לכסף שלהם לייצר כסף נוסף. כלומר – הכנסה פסיבית באמצעות השקעות במקומות שונים. אז איך ממקסמים את ההשקעות הללו? ובכן, צריך לפנות לאנשים הנכונים.

ייעוץ וניהול פיננסי הוא תחום התמחות בפני עצמו. יש הרבה מאוד אפיקים בהם אפשר להשקיע ולתת לכסף שלכם לגדול. החברות הייעודיות הללו בונות אסטרטגיה השקעות מהרגע הראשון, מפזרות את הסיכונים ומגדילות מאוד את פוטנציאל ההכנסות שלכם.

 

תחומי השקעה מגוונים

אופציות ההשקעה כוללות תיקי השקעות בשוק ההון, פוליסה פיננסית, קופות גמל, השקעה בקרנות נדל"ן, קרנות מנהלים, קרנות פנסיה והשתלמות ועוד. חשוב מאוד למצוא את החברה הנכונה, שיחד אתכם, תבנה את האסטרטגיה הפיננסית האידיאלית עבורכם.

כאשר בוחרים חברה העוסקת בניהול פיננסי, חשוב מאוד לבחור בתבונה ולבדוק מהם השירותים המוצעים. הליווי הצמוד הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר במסגרת ניהול, ליווי וייעוץ פיננסי. בנוסף, ישנה חשיבות מכרעת גם לתהליך ההדרגתי ולליווי המתמשך לאורך שלבי החיים – משלב אמצע הקריירה, דרך שלב ההכנות לפרישה ועד לשלב הפרישה הסופי. יש כל כך הרבה כיוונים שאפשר לקחת, וחשוב לדעת מהן ההשלכות של כל אחת מהבחירות.

יש חברות ניהול פיננסי שהן יותר גדולות ומתקדמות במאקרו, אך יש אנשים, במיוחד לקוחות פרטיים, שמעדיפים את היחס האישי והצמוד. אנשים מבינים שמדובר בתחום חשוב וקריטי לחיים שלהם ורוצים לעיתים להיות עם היד על הדופק. חשוב לדעת שאפשר לפנות למי שמחזיק את התיק הפיננסי שלכם ולא להיתקל בחומה. מנגד, יש את אלה שמעדיפים להיות יותר פסיביים, וגם את זה חברה צריכה לדעת לכבד.

 

מסע אינדיבידואלי

בניית התכנית הפיננסית הטובה ביותר היא אינדיבידואלית, מפני שלכל אחד יש את תחומי העניין והידע שלו ואת רמת הסיכון שהוא מוכן להגיע אליה. חברה מקצועית העוסקת בניהול פיננסי תדע לבנות עבורכם תיק פיננסי מותאם אישית, בהתאם להון שברשותכם, תוכניותיכם לעתיד ויחסכם כלפי לקיחת סיכונים. חברה טובה לניהול פיננסים, צריכה להחזיק בצוות מומחים מנוסה ומקצועי, בעלי ידע מגוון ומעמיק בתחום הפיננסים, שוק ההון, בנקאות, נדל"ן וכו'. תמהיל מגוון של אנשי מקצוע איכותיים ורציניים, יעניק לכם ביטחון ויגרום לכם להרגיש שאתם בידיים טובות.

שוק ההון הוא החידה הגדולה של העולם הכלכלי המודרני. הסיכון תמיד קיים ואין אדם שלא נכנס אליו עם המון חששות. מדובר בכסף שאנשים עשו במו ידיהם והסיוט הגדול הוא לאבד הכל. בעזרת ליווי מקצועי וניהול פיננסי נכון, תוכלו לנטרל את מרבית חששותיכם, להשקיע חכם ונכון, ולהגיע לתוצאות מרהיבות שיאפשרו לכם חיי נוחות ומותרות, ויעמידו את ילדכם ואפילו את הנכדים שלכם, במצב בו לא יצטרכו לדאוג לעצמם בתחילת חייהם הבוגרים.

 

תכנון פיננסי נכון והיתרונות בבחירת יועץ אישי

עיסוק בנושאים כלכליים וכספיים נחשב לכזה שאף אחד לא באמת רוצה לעסוק בו. מדובר בעניינים שדורשים לעתים יצירת קשר עם גופים או מוסדות, וידוא שמתקיימות זכויות והטבות, ולמרות שכל אחד יעשה זאת עבור עצמו וזהו האינטרס שלו לבצע את הפעולות האלה, עדיין אנשים רבים משתדלים להימנע ככל האפשר מעיסוק בעניינים אלה באופן עצמאי. הפתרון עבור אנשים אלה הוא פנייה לאיש מקצוע העוסק בעולם הכלכלה והפיננסים, אשר בקיא בשינויים ובעדכונים החלים בעולמות אלה, ויערוך תכנון פיננסי המלמד את הלקוח מה צפוי לו ולכסף שלו עם חלוף השנים. במסגרת התכנון נלקחים בחשבון מגוון הוצאות עתידיות, בסדרי גודל שונים, שהלקוח ירצה לבצע בדרך – חופשות ונסיעות, סיוע לילדים, החלפת הדירה או סיום התשלומים עבור המשכנתא. כך אפשר, באמצעות תוכנות מתקדמות, לנבא אילו סכומי כסף יעמדו לרשותו בכל שנה מחייו, איך אפשר להגדיל את הסכומים לרווחתו.

 

מי מבצע תכנון פיננסי?

תכנון פיננסי מבוצע על ידי איש מקצוע, בעל ידע רב, שזהו תחום העיסוק שלו. תפקידו לנתח ביחד עם הלקוח את כלל הנכסים העומדים לרשותו, לאפיין ביחד את הצרכים והמטרות שלו ושל כל אחד מבני משפחתו, ולתכנן את התוכניות הפיננסיות העתידיות.

בשנים האחרונות יש התעוררות בקרב אנשים פרטיים המבינים את החשיבות העצומה של תכנון פיננסי וכלכלי לטווח ההתחייבויות הכספיות של הלקוח וההוצאות הצפויות. לאחר מכן המתכנן הפיננסי יבנה עבור הלקוח אסטרטגיה פיננסית שתתאים לו ולצורכי משפחתו, וזאת מתוך מגוון המוצרים הקיימים בשוק ההון, הביטוח, הנדל"ן, קרנות הגידור ועוד. רמת הסיכון לכל מוצר תיקבע על בסיס ראייה קפדנית ומדויקת לטווח הארוך.

 

אילו פרמטרים לוקח המתכנן הפיננסי בחשבון:

  • גילו ומצבו האישי והמשפחתי של הלקוח
  • מספר הילדים והגילאים שלהם
  • האם הלקוח נמצא במהלכו של החזר משכנתא ומה אופק ההחזרים שלה?
  • מהי רמת החיים של הלקוח, על מה הוא לא מוכן לוותר ואיזו איכות חיים תספק אותו
  • כספים שנמצאים בחסכונות או השקעות שונות
  • פוליסות ביטוח שיש ללקוח עבור כל מקרה שהוא – ביטוח בריאות, ביטוח למקרה מוות, אובדן כושר עבודה ועוד
  • מצבו התעסוקתי של הלקוח
  • מצבו הבריאותי והגופני

 

איך לבחור את המתכנן הפיננסי?

חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה ומעמיקה בטרם תבחרו באיש מקצוע, אחרי הכל מדובר בכסף שלכם ועשויות להיות לכך השלכות כלכליות לטווח הארוך. הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק, בטרם תתקבל ההחלטה, הם: רמת הידע והניסיון שיש לו, היכולת שלו להתאים מסלולי השקעה על בסיס אישי, רמת המעורבות שלו ורגישותו לשינויים החלים בעולם זה. בנוסף, מכיוון שמתכנן פיננסי הוא קודם כל בן אדם, הרי שהכימיה והתקשורת איתו חשובות גם כן – צריך לחוש בנוח עם אדם שאתה חושף בפניו את כל פרטיך האישיים והכספיים.

יתרונו של המתכנן הפיננסי טמון ביכולתו להבין את צרכי הלקוח, ולבנות עבורו אסטרטגיה פיננסית מותאמת אישית, המבוססת על ראייה כוללת ואובייקטיבית של כלל נכסיו, המנוהלים בגופים פיננסיים שונים. היכולת שלו להיות חשוף לכלל נכסי הלקוח ולראות את התמונה המלאה ולא רק חלק ממנה, משפיעה באופן מכריע על קבלת ההחלטות שלו. לכן, כדאי לבחור בחברה עצמאית המעניקה שירותי תכנון פיננסי, שאיננה קשורה לבנק, בית השקעות או חברת ביטוח כזו או אחרת, וכך איננה מחויבת לדאוג לאינטרסים שלהם (שבהכרח יבואו על חשבון האינטרסים של הלקוח), אלא לאינטרסים של הלקוח בלבד.

מתכנן פיננסי, יהיה איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר. בחירה נכונה של איש המקצוע תביא איתה רווחה כלכלית ואנחת רווחה גדולה מאוד.

ניהול פיננסי ובניית תיק נכסים בהתאמה אישית Karni Family office

בניית תיק פיננסי שיתאים למטרות והתוכניות לטווח הארוך, אופטימיזציה של תשלום המס, תכניות פרישה, מספר חשבונות מנוהלים, מעקב אחר עמלות ודמי ניהול, דיווחים למס הכנסה, ביטוחים ומעבר בין דורי.

קרני פמילי אופיס מומחים בתחום הפיננסים ובעלי ניסיון של עשרות שנים בניהול פיננסי. צוות השותפים במשרד מורכב מאנשים מקצועיים, בעלי תפקידים בכירים בשוק ההון וידע עשיר בבניית אסטרטגיה פיננסית.

קרני פמילי אופיס עובדים עם בתי השקעות וגופים מובילים ומוכרים בשוק ההון. שיטת ניהול הנכסים של המשרד יוצרת שקיפות, חיסכון בעלויות ומקטינה את ניגוד האינטרסים מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות. גישת ניהול העושר של פמילי אופיס מבוססת על ארכיטקטורה פתוחה, ממנה מרכיבים פתרונות השקעה מותאמים אישית.

כדי לבנות תיק בהתאמה אישית עם פתרונות השקעה מתוחכמים, נדרשת היכרות מעמיקה וגישה לכלל המוצרים הקיימים בשוק המקומי והגלובלי, ולפמילי אופיס יש את הכלים לכך.

שיטת העבודה של קרני פמילי אופיס

  1. ניתוח המצב הקיים - לקבלת תמונת מצב מדויקת ועדכנית, איסוף נתונים ומיפוי כלל הנכסים מחברות הביטוח, בנקים ובתי השקעות. יוזמן דו"ח עדכני מהמסלקה הפנסיונית של משרד האוצר, בו ייבדק מצב החסכונות שנצברו לאורך השנים כולל קיומן של "קופות רדומות".
  2. אפיון צרכים והגדרת מטרות - אפיון הצרכים והמטרות של כל אחד מבני המשפחה, ותכנון התוכניות הפיננסיות העתידיות. בד בבד נבדוק את ההתחייבויות הכספיות שלכם ואת כל ההוצאות הצפויות.
  3. תכנון פיננסי - בניית אסטרטגיה פיננסית שתתאים לצרכי המשפחה ולאפשרויותיה, מתוך מגוון המכשירים והמוצרים הקיימים בשוק ההון, הביטוח, תכניות חיסכון, נדל"ן וקרנות הגידור. רמת הסיכון לכל מוצר תיקבע על בסיס יתרונות המיסוי, עלויות וראייה קפדנית ומדויקת לטווח הארוך.
  4. יישום הוליסטי - יישום התוכנית: פתיחת חשבונות וליווי מול הגופים השונים. הכנת המסמכים הרלוונטיים והעברת הכספים לפי התוכנית.
  5. מעקב ובקרה - הליווי והפיקוח הרציף הכולל: שליחת דוחות עדכניים ופגישות שוטפות, בהן יוצג בפניכם סקירה ותחזית כלכלית על מצב השווקים ונדון בתיק הנכסים. אנו מאמינים שפגישות אלו יעזרו לנו להתאים את תיק ההשקעות לצורכיכם המשתנים בצורה המיטבית, ויעזרו לכם להבין טוב יותר את חלוקת הנכסים.

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ 


מנהל חשבונות דיגיטלי 

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

נשיא גולן ושות' רואי חשבון 

מערכת וואי פיי  
פייסבוק    

המוצרים והשירותים של חברת YPAY  

חשבונית ירוקה

 

סרטונים מומלצים

 

 

דוח שנתי לעוסק פטור

דוח שנתי לעוסק מורשה

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...