תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

חנות וירטואלית - YPAY

נמאס לך לרדוף אחרי לקוחות? תזרים מזומנים שלילי?  יש פתרון ! אני רוצה לספר לכם קצת ממה שעובר על עסקים בתחילת הדרך... לאורך השנים אני מקים הרבה מאוד עסקים שמתחילים עם אנרגיות טובות והמון אמביציה להצליח. כשאני שואל את בעלי העסקים מהיכן מגיעים הלקוחות שלהם? רובם אומרים לי... מפה לאוזן. באותו רגע אני יודע שיש בעיה.

קצת נתונים סטטיסטיים:

בשנה נפתחים 45,000 עסקים ונסגרים כ 40,000 עסקים. רובם נסגרים בשנה הראשונה.
נקודת התורפה! של כל עסק! שיווק

הרווחת 100 שקלים? תשקיע חלק מהסכום לשיווק. אל תשאיר את כל ה-100 אצלך.

גם אני הייתי שם... לחצתי על לקוחות להביא לקוחות אחרים וביקשתי מהם שימליצו עליי.
ניסיתי לדוג דגים בחכה... ופה הבעיה! 

למה לדוג דגים בחכה כשאפשר לדוג דגים ברשת?  


המטרה של המאמר הזה הוא "לפתוח לכם את הראש", להרחיב לכם את האופציות ולהגדיל לכם את המכירות בעסק, על ידי הקמת חנות אינטרנטית או אתר תדמית או מאמר או דף נחיתה או לינק למכירה ... כל דבר שלא יגרום לעסק שלכם להיסגר כבר בשנה הראשונה.
אנו חברת YPAY ממליצים ועובדים עם כמה חברות שמבטיחות קודם כל שירות אמין וטוב ללקוח. כמו כן, אנו דואגים שהמחיר יהיה הוגן ומתאים לצרכים שלכם. 
אנו ממליצים לקרוא את הכתבה ... תמיד מומלץ,

מי שמעוניין שיחזרו אליו , יש להשאיר פרטים בלינק . ואנו נשלח לכם פרטים נוספים למייל ללא התחייבות מצדכם .

 

מהי חנות מקוונת?

חנות מקוונת או "חנות וירטואלית" מהווה פלטפורמה לבעלי עסקים ויזמים להרחיב את פעילותם העסקית לרמה גלובלית והכל באופן פשוט באמצעות רשת האינטרנט. תארו לעצמכם עסק קטן שבסיס לקוחותיו הינו תושבי השכונה בה העסק ממקום או אולי תושבי העיר ובעסק מוצלח יותר אולי אף מגיעים לדלת בית העסק ממקומות רחוקים יותר. ברור לכולנו שהפוטנציאל צמיחה של העסק בעולם הפיזי מוגבל לגבולות הגיאוגרפיים שלו וכך גם ההכנסה הצפויה ממנו. כעת, תארו לכם את כי אותו עסק קטן מסוגל למכור מוצרים לכל תושבי העולם. בכן ברור לכל כי פוטנציאל ההכנסה מעסק כזה אינסופי. ניתן לומר כי באופן מופשט זה בדיוק מה שחנות וירטואלית עושה, מאפשרת לכם למכור לכל העולם – פשוטו כמשמעו!

 

הגרף הבא מציע את כמות הקונים הדיגיטלית ברחבי העולם גרף 1 - חנות מקוונתוממנו ניתן ללמוד כי נכון לשנת 2019 1.92 מיליארד בני אדם קונים מוצרים באופן דיגיטלי (התחזית לשנת 2021 הינה 2.14 מיליארד!). כלומר, בסיס הלקוחות של העסק יכול לגדול ברגע פתיחת החנות הווירטואלית לרבע מאוכלוסיית עולם!

כמות הקונים הדיגיטליים ברחבי העולם (במיליארדים)[1]:

 

 

המסקנה מהנתונים עבורנו בעלי העסקים והיזמים היא פשוטה – מעולם לא היה זמן טוב יותר לפתיחת חנות וירטואלית.

 

אם כך, מאמר זה יסביר מהי חנות וירטואלית ובאופן פרקטי יותר מהם הפעולות הנדרשות על מנת להקים חנות וירטואלית מוצלחת במינימום סיכון ומאמץ ובאופן פשוט למדי. אך טרם צלילה למדריך הפרקטי, חשוב כי נכיר ונבין מה הכוונה המדויקת בחנות וירטואלית ומסחר מקוון באינטרנט.

 

מהו מסחר אלקטרוני (E-commerce) ומהי חנות וירטואלית[2] ?

מסחר אלקטרוני הוא מסחר וביצוע עסקאות מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשבים. מסחר אלקטרוני מתאר קשת רחבה של פעילויות ברשת האינטרנט. פעילויות אלו כוללות הפצת מידע על ידי ספקים, פעילויות קנייה ומכירה של מוצרים בני קיימא ושירותים, תמיכה בלקוח/במוצר לאחר המכירה וכו'. עם התפתחות האינטרנט ניתנה דחיפה רבה לניצול מודל זה. בעזרת תוכנות מחשב, המותאמות במיוחד לצורך זה, ואתרי אינטרנט ייעודיים ניתן לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי, באמצעות האינטרנט, ללא הצורך להפגיש את המוכר עם הקונה.

מסחר אלקטרוני מתחלק לשלוש קטגוריות ראשיות (ראו הרחבה אודות אלו במאמר "סליקה אינטרנטית – איך מתחילים?"), כל אחת עם המאפיינים הייחודיים לה, ועם מגוון גדול של כלי תוכנה שמאפשרים אותה. אנו במאמר זה נתמקד בקטגוריה הרלוונטית לנו העוסקת במסחר אלקטרוני המכונה B2C. מסחר אלקטרוני מסוג Business to Customer או בקצרה B2C הינו סוג של עסקאות בהן מבוצעת עסקה הנקשרת בין גורם עסקי ללקוח פרטי ("עסקה קמעונאית"). תחום זה מטפל ברכש מוצרים על ידי לקוח מזדמן, בדרך כלל לקוח ביתי. ישנם מספר דרכים מקובלות לנהל מסחר בין בית עסק ללקוח באינטרנט, אתאר את שתי הדרכים הנפוצות ביותר כיום:

  1. חנות באתר אינטרנט עצמאי – מדובר בגישה המסורתית בה בית העסק מקים אתר אינטרנט, המשמש כ"חנות וירטואלית" ומציג בו את המוצרים שהוא מציע, והגולש עשוי להגיע לאתר זה במהלך חיפוש ממוקד אחר מוצר שהוא מעוניין בו, או בעקבות פרסום שראה באתר אחר. בעבר, הקמת אינטרנט עבור עסקים קטנים דרשה משאבים רבים, שכן הקמת אתר דורשת תשתית טכנולוגית מתאימה, יצירת תכנים ועבודת פיתוח. עם זאת, חברות כדוגמת WIX ו- WordPress מעניקות פלטפורמות מובנת להקמת אתרים בחינם או בעלויות נמוכות (מודל Freemium[3]) ומאפשרת לחסוך כסף וזמן רב בהקמת האתר.
  2. חנות "בקניון וירטואלי" – בשנים האחרונות, לאור התפתחותן של קמעוניות האינטרנט הענקיות, כדוגמת Amazon, e-Bay ו-Alibaba, החלה מגמה של בעלי עסקים ונותני שירותים באינטרנט הפותחים חנות מקוונת תחת חסות הקמעונאיות. כלומר מדובר במצב בו בית העסק מצטרף ל"קניון וירטואלי", שבו צד שלישי אחראי לתפעול האתר, ובית העסק מטפל רק בהצגת המוצרים. בשנים האחרונות, תהליך פתיחת חנות מקוונת הפכה לנגישה ומשתלמת יותר ומהווה דרך נפוצה לביצוע מכירות אינטרנטיות.

מהם השלבים להקמת חנות וירטואלית?

  1. מוצרים לשיווק – מאמר זה מניח כי לבעלי העסקים כבר ישנם מוצרים אותם הם מוכרים בחנויות פיזיות וכעת מוכנים למכור אותם בחנות הווירטואלית. עם זאת, גם ליזמים שאין ברשותם מוצר מוכח בהחלט יכולים לנהל חנות ווירטואלית באמצעות שיטות שיווק שונות כדוגמת Drop Shipping.
  2. מערכת לניהול חנויות – בשלב זה יש לבחור תוכנה לניהול החנות הווירטואלית מבין התוכנות השונות הקיימות בשוק. בבחירת מערכת חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כגון אופן ניהול הזמנת מוצרים, הגבלת כמות המוצרים, שותפות בהכנסות ממכירות, שימוש בקוד פתוח, ממקשי משתמש וכיוצא באלו. נזכור כי למערכת תפקיד קריטי בתמיכת בביצוע הזמנת מוצרים על ידי הלקוחות וכן בשלב אספקתם.
  3. תוכן שיווקי באתר – אמנם, אנשים קונים מוצרים באתר ולא את האתר עצמו, אך בעולם הווירטואלי בדיוק כמו העולם הפיזי, כפי שחשוב כי החנות הפיזית תספק שירות ללקוחות באמצעות מוכר, כך גם בחנות הווירטואלית. יש לוודא כי האתר יכיל מידע שיווקי מעניין על מנת להניע את הלקוח הפוטנציאלי לביצוע רכישות באתר. לפיכך, חשוב לעדכן תוכן רלוונטי באתר הכולל טקסט, תמונות וסרטוני וידאו. כך למשל, עסק למכירת מוצרי בניין יכול להתפאר במאמר קצר ובו תמונות על פרויקט בנייה שהצליח בזכות מוצרי הבנייה שנמכרו בחנות. אנו ממליצים בשלב זה לשכור את שירותיו של כותב תוכן מקצועי או להשקיע בכך בעצמנו את הזמן הראוי.

חשוב מאוד גם לעדכן את התוכן באתר אחת לתקופה על מנת לתת ללקוחות תחושה של חנות פעילה.

  1. תוכן מוצרים – כל מוצר אשר נמכר באתר חייב להיות מלווה בתוכן איכותי. תוכן זה יכול לכלול מלל המתאר את השימוש במוצר, מפרט טכני, מחיר המוצר, תמונות מזוויות שונות ואף סרטוני וידאו. זכרו – בחנות אין מוכר שיוכל לתת מענה מידי לשאלות הלקוחות – על כן משמעות הדבר כי תוכן שאינו איכותי פשוט יקטין את סיכויי ביצוע המכירה. כך למשל, תמונות איכותיות המציגות את המוצר במספר זוויות ונותנות תחושה מציאותית עבור הלקוח הינה קריטית להצלחת המכירה. אנו ממליצים להשקיע מאוד בשלב זה ובמידת הצורך גם לשכור את שירותיו של צלם מקצועי.
  2. דפי מידע אודות החנות – דפי מידע אלו כוללים את כל הפרטים הרלוונטיים לחנות הווירטואלית. זכרו כי מטרת דפים אלו הינה לצמצם עד כמה שניתן את הפער בין העולם האינטרנטי לעולם האמתי וזאת על ידי מתן מידע רב ככל ניתן על העסק מתוך מטרה לייצר ללקוח ביטחון בביצוע הרכישות באתר. דפי מידע כוללים על פי רוב את האינפורמציה הבאה: 
    • א. אודות החנות – מטרת דף מידע זה לספר על העסק, תכליתו, בעלי העסק ואף ניתן לספר על האג'נדה או החלום המניע אתכם. הוסיפו אפילו תמונה שלכם או של העסק (שוב על מנת לצמצם את הפער בין הווירטואלי לממשי).
    • ב. פרטי קשר – עמוד בו יפורסמו כל דרכי יצירת הקשר עם העסק, הכוללות את הכתובת הפיזית של העסק (במידה ויש) פרטי טלפון, מייל וכדומה. כמו כן, בחנויות מתקדמות דף זה מכיל תיבת פניות ישרה של לקוחות על העסק וזאת על מנת להקל על התקשורת.
    • ג. שאלות נפוצות – עמוד זה המכונה גם FAQ "Frequently Asked Questions", מכיל שאלות נפוצות והתשובות עבור לקוחות. עמוד זה יכול לסייע ללקוחות לקבל את המידע הדרוש להם לביצוע עסקה וזאת מבלי ליצור אתכם קשר. להלן מספר דוגמאות לשאלות נפוצות:
  • האם ניתן להחזירו מוצר שלא תואם את ציפיותיי?
  • מהי האחריות המוצעת בגין תקלה במוצר?
  • כיצד ניתן ליצור עמכם קשר? 
    • ד. תקנון – תקנון החנות יכלול את כל הפרטים המשפטיים הרלוונטיים לחנות ובדרך צפוי לפרט אודות תנאי התשלום, מדיניות משלוחים והחזרות (מאוד חשוב!), המחויבות שלכם בגין המוצרים וכדומה. אנו ממליצים לנסח עמוד זה יחד עם עורך דין המנוסה בכתיבת תקנונים לעסקים ומכיר את מאפייני העסק.
  1. גרפיקה לאתר – גרפיקה לאתר כוללת מאפיינים רבים ביניהם לוגו לאתר, עיצוב האתר, שפה עיצובית וכיוצא באלו. נדגיש שוב, אמנם הלקוחות רוכשים את המוצרים ולא את האתר, אך כפי שלקוחות לא ירצו בעולם הפיזי לרכוש מוצרים מחנות מוזנחת שאינה מעוצבת כראוי, כך גם בחנות הווירטואלית ולכן ישנה חשיבות רבה לנושא. אנו ממליצים לשכור את שירותיו של גרפיקאי שיעצב את הלוגו לעסק, האתר וייצר תבניות עיצוב קבועות לכל המידע בחנות הווירטואלית שלכם.

השתמשו בתבניות עיצוב קבועות לא רק בחנות הווירטואלית אל גם באמצעי פרסום אחרים (פייסבוק, אינסטגרם, עיתונים, פליירים ואפילו באריזות בהן נשלחים המוצרים!). בחירת עיצוב קבוע יחדד את המסר המועבר בכל הפרסומים ויקנה לעסק שלכם מוניטין מקצועי ביותר.

  1. תשלום אינטרנטי בחנות – שיטות התשלום הנפוצות ביותר באתר אינטרנט הן באמצעות כרטיסי אשראי וכן באמצעות שירות PayPal. כיום הטמעת תשלום בחנויות וירטואליות באמצעות כרטיסי אשראי ו-PayPal הינו תהליך נפוץ ביותר ופשוט למדי. נפרט אודות הדרכים העיקריות להטמעת שיטות תשלום בחנות הווירטואלית: 
    • א. עבודה ישירה מול חברות האשראי – עבודה ישירה מול חברות האשראי מומלצת לעסקים בינונים וגדולים. עבודה ישירה מול חברות האשראי מצריכה ידע טכני בשירותי הקמת אתר אינטרנט ודף סליקה. כמו כן נדרשת עמידה בסטנדרטים של חברות האשראי כדוגמת בדיקה רבעונית לתקינות המערכת ומילוי שאלון הצטרפות. עלויות בסיסיות אלו אינן זולות כלל, אך בהתחשב כי נחסכת עמלה לצד ג', עבודה ישירה מול חברות האשראי משתלמת לעסקים המבצעים פעולות רבות באשראי.
    • ב. עבודה מול חברות צד ג' – שימוש בשירותי תיווך של צד ג' בתחום הסליקה. משמעות הדבר כי מנגנון הסליקה לא יהיה בבעלות בלעדית של העסק וכי למעשה תשלמו עמלת סליקה בגין השימוש בשירות במנגנון הסליקה שהינו בבעלות חברת צד ג'. בתור לקוח של חברת הסליקה תוכל להתחבר למנגנון הסליקה באופן מאובטח וכן לנהל ולפקח על ביצוע התשלומים והזיכויים. שיטה מומלצת לעסקים קטנים בהם היקף הפעולות באשראי נמוך יחסית. נציין כי, שירותי הסליקה עצמם נעשים על ידי החברה הסולקת, אבל אם אין לה רישיון סליקה היא סוג של מתווכת, ולכן צריך את האישורים מול כל חברות כרטיסי האשראי.
    • ג. שירות PayPal - שירות PayPal הינו שירות המאפשר לבצע רכישות או מכירות באופן פשוט דרך האינטרנט. היתרון המרכזי של שימוש בשירות העברת קבצים זה היא בהיבטים הבאים:
  • אבטחת מידע – מדובר באתר גדול, ייחודי ומקצועי לנושא, שמשקיע הרבה בנושא אבטחת המידע, ההנחה היא שהסיכון לדליפת הנתונים נמוך יותר מאשר ברוב האתרים. כמו כן, פרטי כרטיסי האשראי לא מסתובבים באתר אינטרנט שונים בעלי מהימנות קטנה ובכך הסיכון לכשל אבטחת מידע קטן.
  • לקיחת אחריות על העסקאות המבוצעות – שירות השימוש בשירות שלPayPal כולל התחייבות לנסות לעזור ללקוח במקרה שהתבצעה תקלה ברכישה, כגון קניית מוצר לא תקין, תיאור המוצר היה שגוי, או שהמוצר לא הגיע ללקוח.
  • עמלת שירות קבועה, שקופה ופשוטה – עמלת השירות נגבית מבעל העסק ומהקונה, כאשר אחוז העמלה של PayPal עומד בדרך כלל בטווח שבין 2.4% ל-3.4%, כאשר העמלות גבוהות יותר במקרה של עסקאות במט''ח.

על אף היתרונות המובהקים של השירות עדיין לכל לכלל הצרכנים השירות נגיש, שכן דורש חשבון אינטרנטי ומעט מורכב יותר משימוש בכרטיס אשראי. לפיכך, שירות PayPal מומלץ לכל העסקים שצופים שהלקוחות שלהם ישתמשו בשירות זה, אך על פי רוב מדובר בשירות משלים בלבד לסליקת כרטיסי האשראי.

 

למידע ופרטים נוספים אנא ראו במאמר  "סליקה אינטרנטית – איך מתחילים?

מדיניות משלוחים – מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בהקמת חנות ווירטואלית והוא בעצם ביסוס שרשרת אספקת המוצרים ללקוח. כלומר, מהם הפעולות המתבצעות מרגע העברת התשלום ועד הגעת המוצר לבית הלקוח. לשם הגדרת תשתית זו יש להחליט מהם דרכי אספקת המוצרים ללקוח. להלן דרכים מקובלות לביצוע משלוחים:

  • איסוף עצמי של הלקוח מנקודת איסוף
  • משלוח דואר רגיל
  • משלוח דואר רשום
  • משלוח באמצעות חברת שליחויות פרטית
  • שירות Box It – איסוף עצמי של הלקוח מנקודת איסוף (לוקר או חנות אחרת המשתפת פעול) הקרובה לבית הלקוח.

בבחירת אמצעי המשלוח אותם אנו מספקים ללקוח יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון: עלויות השילוח, מי נושא בעלויות השילוח (הלקוח / העסק / סבסוד חלקי של העסק), מהו משך הזמן למשלוח בכל שיטת משלוח. כך למשל, משלוח של מוצרי מזון אינו ריאלי באספקת מוצרי מזון שזמן המדף שלהם קצר ועל כן נעדיף משלוח באמצעות חברת שליחויות פרטית. אם כן, ישנן דרכים רבות לביצוע משלוחים ללקוח ועלינו לשקול אילו מהאפשרויות הנ"ל מתאימה ביותר לעסק. אנו ממליצים להציע ללקוחות מספר שיטות תשלום, אם מתאפשר כמובן, וכן להציע, ככל הניתן, את המשלוח בחינם (לפחות את אפשרות המשלוח הזולה ביותר).

ניהול החנות הווירטואלית בשגרה

אמנם, ניהול חנות וירטואלית דורש משאבי זמן יחסית מצומצמים לעומת ניהולה של חנות פיזית. עם זאת, גם כאן נדרש להקדיש משאבים לתפעול וניהול האופרציה של החנות הווירטואלית. להלן הנושאים הבאים אותם על פי רוב נדרש לנהל בשגרה:

  1. ניהול הזמנות ולוגיסטיקה–  ניהול ההזמנה מתבצע דרך מערכת הניהול החנות הווירטואלית. תהליך זה דורש קליטה של ההזמנות, אריזת המוצרים הרלוונטיים, שליחת האריזה ותקשורת רלוונטית ללקוחות (ניתן ואף רצוי להשתמש במערכת דיוור אוטומטית המספקת ללקוח את חשבונית הקנייה, פרטי משלוח ופרטים רלוונטיים נוספים).
  2. שירות לקוחות – ניהול התקשורת עם הלקוח, מענה לשאלות ותשובות, ניהול החזרות וכל היוצא במתן שירות מיטבי ללקוחות החנות.
  3. פרסום ושיווק ללקוחות קיימים –  הזנת מוצרים ובאנרים חדשים באתר, הגדרת מבצעים תקופתיים ושיווק ללקוחות החנות באמצעות דיוור למייל (שימו לב כי השיווק שלכם עומד בדרישות "חוק הספאם").
  4. פרסום ושיווק ללקוחות חדשים –  פרסום ושיווק ללקוחות חדשים בעולם הדיגיטלי הינו נושא עשיר אשר ככל ותתעמקו בו ותשקיעו בו כך סיכויי המכירות שלכם ישתפרו. להלן מספר דגשים לפרסום ושיווק יעיל: 
    • א. מילות מפתח לצורך קידום אתרים – השתמשו במילות מפתח רלוונטיות לקידום העסק שלכם. כך למשל, חנות למוצרי בניין תחזור על המילים "מוצרי בניין" פעמים רבות על מנת לשפר את סיכויי הגילוי במנועי החיפוש באינטרנט.
    • ב. קידום אתרים ממומן – השתמשו בפרסום באמצעות קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. אמנם, מדובר בהשקעה לא מבוטלת, אך מאוד מהימה וניתנת למדידה באופן מדויק ביותר ולפיכך גם משתלמת מאוד.
    • ג. מדיה דיגיטלית – פרסום בפייסבוק, אינסטגרם ומדיות חברתיות אחרות. על מנת לפרסם באופן דיגיטלי רצוי להשקיע סכום מסוים של כסף אך, גם עמוד פייסבוק עסקי מושקע בהחלט יכול לעשות את עבודת שיווק מצוינת (בעלויות פרסום נמוכות מאוד).

אנו ממליצים בשלב ראשוני לנהל את החנות בעצמכם אם ורק אם יש ברשותכם את הזמן להשקיע בכך. במידה ואין אפשרות כזו עבורכם, אנו ממליצים להעביר את מטלת ניהול החנות ליועץ עסקי חיצוני או הטלת המשימה על עובד של העסק או אפילו גיוס של עובד חדש לשם כך (כמובן תוך התחשבות בכמות הזמן שניהול האתר דורש).

לסיכום:

הקמת חנות וירטואלית המבוססת על מאמר זה מאפשר צמיחה מהירה ואיכותית של העסק, הגדלה משמעותית בהכנסות והחזר מהיר של ההשקעה הראשונית.

 

החלטתם להקים חנות וירטואלית? סליקה באמצעות YPAY !

אנו מעמידים את עצמנו לבחינה מול כל חברות האשראי למינהן. 

בידקו את כלל העלויות שאתם מקבלים מהחברות השונות השוו אותם מול העלויות של YPAY 

ורק אז קבלו החלטה!  

שימו לב, חברת YPAY  מציעה לכם את התנאים הבאים:

  • פתיחת מסוף ללא תשלום
  • אפשרות להעביר את הכספים לחשבון הבנק שלכם תוך 24 שעות
  • מענה טלפוני בחברת UPAY 
  • מערכת מאובטחת של חברת UPAY
  • ניתן לפצל כל תשלום עד 12 תשלומים (עמלה 0.6 לחודש וריבית 7.2% ל 12 חודשים)
  • בית העסק מקבל את כל סכום הפעולה בתשלום אחד (גם בעסקת תשלומים)
  • ניתן לבחור איזה צד בעסקה ישלם את העמלה (בית העסק או מחזיק הכרטיס)

רוצים להצטרף למערכת סליקה ללא עלות חודשית ? התחברו למערכת... היכנסו לחנות... בחרו סליקה... 

והפעילו את המוצר 

 

 

לאחר מכן, השלימו את פרטי הבנק שלכם שאתם מעוניינים שהכספים יעברו אליו ... וזהו, פשוט . 

 

איך סולקים ? פשוט וקל ...

היכנסו מסמכים <= קבלה או חשבונית מס/קבלה ובחלק התחתון של הקבלה , יפתח לכם "באנר" שרשום עליו - סליקה באמצעות YPAY .  לחצו עליו => רישמו סכום שאתם מעוניינים לסלוק ללקוח שלכם... חכו לאישור הסליקה=> והפיקו את הקבלה . 

 

מה קורה לאחר מכן ?

הכספים נסלקו בחברת UPAY  ומחכים לכם שם עד לחתימה על חוזה הסליקה מולם.

במהלך היומיים הקרובים אתם תקבלו שיחה מחברת הסליקה למלא את החוזה ולהשלים את הפרטים . 

בחוזה ישאלו אתכם איזה מסלול אתם מעוניינים כפי שרשום בפרסום....1.6% או 1.9% וזה תלוי בכם ...מתי אתם מעוניינים לראות את כספכם ... תוך 24 שעות או פעם בחודש.

 

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

 

 

 

לינקים למקורות שונים


תוכנת וואי פיי      

סליקה | מערכת סליקה | סליקת כרטיסי אשראי  

סליקה אינטרנטית – איך מתחילים 

חברת סליקה מומלצת 

ממשק API  

חנות ויטואלית

השוואת מחירים חנות וירטואלית 

 

 

סרטונים מומלצים

 

 

איך הופכים את העסק שלך לדיגיטלי?

איך אפשר ליהנות מניהול חשבונות בעידן הדיגיטלי?

 

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...