תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

הוצאה מוכרת לחברות ועצמאים YPAY

הוצאה מוכרת לחברות ועצמאים

לפי פקודת המס, הוצאה מוכרת לחברות ולעצמאים הינה הוצאה המיועדת להשגתה של הכנסה לצרכי עסקים ולא למטרות פרטיות, והיא מותרת להפחתה מההכנסות. לכל חברה ועצמאי יש הוצאות שונות הנדרשות לייצור הכנסות, החל מרכישת חומרי גלם ועד להוצאות רכב.

עם תוכנת YPAY מבית משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' , תזכו למערכת ניהול חשבונות מתקדמת שתסייע לכם בארגון ההוצאות המוכרות שלכם, בהתאם לסוג ומאפייני העסק. כמו כן, לרשותכם עומד צוות המשרד הבקיא בתקנות ודרישות החוק, אשר יסייע לכם בניהול הוצאות מוכרות של העסק ובצירופן הנכון לדוח השנתי המוגש לרשויות המס.
 
הוצאות מעורבות
בעוד שהוצאה פרטית מיועדת לצרכים אישיים שלא קשורים לעסק, והוצאה מוכרת מיועדת רק לצרכי העסק, ישנן גם הוצאות המוכרות כמעורבות, המשמשות לצרכים עסקיים ופרטיים. כך למשל, הוצאות מעורבות יכולות להיות עבור שיחות טלפון המשמשות לשיחות פרטיות ועסקיות כאחד. במקרים של הוצאה מעורבת ניתן לקבל עבורה ניכוי אם קיימת אפשרות להפריד בין הוצאות העסק להוצאות פרטיות. גובה הניכוי בהוצאה מעורבת נקבע לפי תקנות המגדירות מהו החלק המוכר לניכוי ומהו החלק האסור בניכוי.

הוצאה הונית
סוג נוסף של הוצאות בעסק הינו הוצאות הוניות שאינן נחשבות כהוצאה מוכרת אלא כהוצאת פחת. מדובר בהוצאות המשמשות את העסק לתקופה ממושכת כמו רכישת ריהוט עבורו או שיפוצו. בדרך כלל הוצאות מסוג זה יירשמו כנכסים שעלותם תופחת לאורך תקופה ממושכת של מספר שנים.

דוגמאות להוצאות מוכרות
בעזרת התוכנה שלנו ובעזרת צוות רואי החשבון ויועצי המס של משרדנו, תקבלו מענה שלם ומדויק לכל צרכי ההוצאה המוכרת של העסק. בין היתר, רישום הוצאה מוכרת כולל הוצאות מלאות בעסק עבור טלפון, חשמל, ארנונה, ביטוח, אינטרנט ושמירה, וכן עבור ציוד משרדי, עבודה של קבלני משנה, ספרות מקצועית, יחסי ציבור ופרסום, אחזקת כלי רכב, משכורות עובדים, כיבוד ואירוח, כנסים ותערוכות, השתלמויות מקצועיות, אחזקת משרד, השכרת ציוד, בגדי עבודה, נסיעות עסקיות לחו"ל, רכוש קבוע ועוד.

לעזרה עם הוצאה מוכרת
לקבלת עזרה עם הוצאה מוכרת ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם YPAY  בטלפון 03-5607767 או במייל service@ypay.co.il


 

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

נשיא גולן ושות' רואי חשבון 

מערכת וואי פיי  

הוצאות מוכרות לעצמאים וחברות    

 

סרטונים מומלצים

 

 

דוח שנתי לעוסק פטור

דוח שנתי לעוסק מורשה

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...