תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

חשבונית דיגיטלית חינם - YPAY

חשבונית דיגיטלית  – כל היתרונות בלחיצת כפתור

 

חברת וואי פיי מזמינה אתכם להצטרף לאלפי עסקים בישראל שכבר בחרו להתקדם אל הפקת חשבוניות באינטרנט. מדובר בתחום חדש יחסית בארץ שזכה זה מכבר לאישור רשות המיסים, ובו אנו גאים לעמוד בראש נותני השירות. בתור בעלי עסק, זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם להתקדם אל המאה העשרים ואחת וליהנות משורה ארוכה של יתרונות, המשאירים מאחור את החשבוניות הישנות שלכם.
 

 

מדוע דווקא חשבונית דיגיטאלית?
קצרה היריעה מלתאר את כל יתרונותיה של הפקת חשבונית דיגיטלית, לכן נמנה להלן את העיקריות שבהן:

קלות 

אין צורך בכל ידע מתקדם על מנת להפיק חשבונית דיגיטלית. בעזרת התוכנה הידידותית שלנו תוכלו לציין בלי בעיה את פרטי התקבולים, הלקוחות, המוצרים והשירותים, כשמרבית הפעולות אף מתבצעות באופן אוטומטי. מעבר לכך, בכל שאלה ובירור אנו עומדים לרשותכם עם מענה מהיר מטעם אנשי מקצוע.

נוחות 

הפקת חשבונית דיגיטלית היא הסוף של פנקסי החשבוניות הידניים שניהלתם עד כה, ולמעשה כל שצריך הוא מחשב או מכשיר שמחובר לאינטרנט. תוך דקות בודדות ואף פחות מכך תוכלו להפיק כל חשבונית נדרשת ולהעבירה ללקוח, כאשר הרישומים נשמרים ומוצגים לפניכם באופן ברור ומובן.

ירוק

חשבונית דיגיטלית גם תורמת באופן מהותי לשמירה על איכות הסביבה. אם לוקחים בחשבון שניירות הפנקסים הישנים שלכם מגיעים מתעשיית כריתת העצים, הרי שכל כמה חשבוניות שתפיקו יצילו עוד עץ בעולם. המשמעות אינה רק סביבתית כי אם גם תדמיתית, שכן זוהי הדרך להדגיש ערכים ירוקים שהינם חשובים מאוד לציבור הישראלי.

מכל מקום

כפי שאמרנו, את החשבוניות הדיגיטליות תוכלו להפיק עם כל מכשיר, בין אם מחשב נייח או נייד, טאבלט או טלפון סלולרי. על כן, את ההפקה גם ניתן לבצע מכל מקום בו אתם נמצאים, בין אם מכרתם מוצר בבית העסק, סיפקתם שירות בבית הלקוח, או שאתם נמצאים בנסיעה, בחופשה בחו"ל או בביתכם הפרטי.

חינם

שמעתם נכון! את כל היתרונות של הפקת חשבונית דיגיטלית אתם מקבלים לגמרי בחינם, וללא כל עלויות נוספות. מעבר לכך, עימנו תוכלו ליהנות מעוד שורה ארוכה של פתרונות טכנולוגיים וייעוץ מטעם מומחים, אותם אנו מספקים במחירים נוחים ואטרקטיביים.

 


 
למידע נוסף והרשמה
את ההרשמה להפקת חשבונית דיגיטלית תוכלו לבצע כבר עכשיו בקלות ובמהירות באתר האינטרנט YPAY. אם יש לכם שאלות ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנושא, ניתן לפנות אלינו דרך האתר, בטלפון 03-5607767 , וגם במייל sevice@ypay.co.il.

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

 

תוכנה לניהול עסק קטן בחינם
תוכנת הנהלת חשבונות חינם 

מערכת הנהלת חשבונות חינם

חשבונית ירוקה | חשבונית ירוקה חינם 

 

 

 

 

סרטונים מומלצים

 

 

 

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...