תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

חתימה דיגיטלית חינם- YPAY

 

תוכנת הנהלת החשבונות YPAY נבנתה על ידי משרד רואי החשבון נשיא גולן, על מנת שתשמש את בעליה באופן מדויק, יעיל ובטוח ככל האפשר. על כן, הכנסנו לתוכנה מגוון פונקציות ייעודיות המאפשרות לך לנהל את חשבונות העסק באופן מאובטח וברור, ובהתאם לדרישות העדכניות של החוק ורשויות המס. אחת מהפונקציות הללו היא מודול חתימה דיגיטאלית המהווה חלק אינטגראלי מהתוכנה, ומאפשר לך לשלוח ללקוחות חשבוניות במייל עם חתימה אלקטרונית המוטבעת עליהן.

 

חשיבותה של החתימה הדיגיטאלית
חתימה דיגיטאלית היא פיתוח חדשני המשמש לאימות הזהות של מי שכתב מסמך אלקטרוני, ולהתחייבותו לגבי התוכן שבמסמך - ממש כמו בחתימה רגילה. למעשה, יש לה גם מעמד זהה מבחינה חוקית לחתימה רגילה, וזאת על פי חוק החתימה האלקטרונית (2001).

מדובר בפונקציה המקנה לך מספר יתרונות בולטים
ביטחון מלא – אם גורם כלשהו מנסה לשנות פרטים בחשבונית, משתנה באופן אוטומטי גם החתימה הדיגיטלית. כך תתקבל מהתוכנה התרעה ולא ניתן יהיה להשתמש בחשבונית כקבילה מול רשויות המס וגורמים נוספים. זאת בניגוד למסמכי נייר שאת החתימות עליהם ניתן לזייף. 
אמינות – החתימה הדיגיטלית מהווה הוכחה חד משמעית לזהותך ולהתחייבויותיך, ולכן יוצרת אמון מוחלט בהתקשרויות ובמהלך פעילויות עסקיות מול לקוחותיך. 
מניעת חיובים שגויים – אם גורם כלשהו מחזיק בחשבונית לא חתומה הוא אינו יכול להשתמש בה לצורך ניכוי ההוצאה וקיזוז המע"מ. השליטה בידיים שלך! 
יעילות וחדשנות – החתימה הדיגיטאלית מצטרפת לעוד מגוון פונקציות מתקדמות בתוכנת וואי פיי. מדובר בפונקציות המאפשרות לך לשלוח חשבוניות במייל באופן פשוט, מהיר ומאורגן, ולנהל את העסק באופן חסכוני ובטוח.
תמיכה מקצועית – משרד רואי החשבון נשיא גולן עומד לרשותך בכל נושא הקשור להנהלת חשבונות ולחתימות דיגיטאליות, ומציע לך סל שירותים נרחב ללא עלויות.
יש לציין כי בהתאם לתקנות מס הכנסה עליך לשמור את החשבוניות שמפיקה התוכנה למשך 7 שנים. הרשמה והתחלת עבודה.

רוצה להתחיל להשתמש בתוכנת YPAY ובחתימה דיגיטאלית משלך?

מעוניין להתקדם לחשבוניות במייל? לחץ כאן

 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

נשיא גולן ושות' רואי חשבון 

מערכת וואי פיי  
פייסבוק    

 

סרטונים מומלצים

 

 

 

 

 

 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...