תמונה של קוד פייסבוק
כותב המאמר

תוכנת הנהלת חשבונות חינם - YPAY

 

מתקשים בניהול חשבונות ובדיווח נכון ומדויק לרשויות המס?
נדרשים לתוכנת הנהלת חשבונות לעסק קטן?
הצטרפות אל YPAY תעניק לכם תוכנה להנהלת חשבונות חינמית, מתקדמת וחדשנית המספקת קשת רחבה של פעולות לרבות הפקתן של חשבוניות. מדובר בתוכנה חינמית להנהלת חשבונות דרך האינטרנט, חכמה, פשוטה, מהירה ונוחה לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על נתוני החברה והפקת חשבוניות מס ישירות למייל של הלקוח.


הצורך בתוכנת ניהול חשבונות באינטרנט
ניהול חשבונות הינה שיטה בת מאות שנים המבוססת על עקרונות מקובלים לרישום נתונים פיננסיים ופעולות של עסקים, חברות וארגונים. עם חדירת המחשוב, המחשוב הנייד והאינטרנט יש להתאים את השיטה לרוח התקופה באמצעות תוכנות לניהול חשבונות באינטרנט כפי שחברתנו מספקת ללקוחותיה בחינם. מדובר בתוכנה המסייעת לבתי עסק לנהל באופן יעיל, נכון ומדויק ספרי חשבונות ולספק מעקב אמין וזמין אחר הכנסות החברה באמצעות מגוון סוגי מדדים. מעבר לכך, התוכנה כוללת עוד מגוון פעולות נוספות המקלות ומייעלות את ניהול העסק, כדוגמת הנפקת חשבוניות מכל מקום בעולם, דוח שנתי למס הכנסה, דוח הצהרת הון ואף אפשרות למערכת סליקה און ליין.

מאפייני תוכנה לניהול חשבונות
תוכנת ניהול חשבונות בחינם שאנו מספקים מעניקה קשת רחבה של פונקציות הנחוצות לניהול העסק ומעקב אחר פעילותו. התוכנה נשענת על מסדי נתונים מתקדמים המאפשרים לעבד נתונים במהירות וביעילות. בנוסף, שירותי הנהלת חשבונות באינטרנט מתעדכנים כל הזמן בדרישות החוק ורשויות המס והם מותאמים לעידן הגלובליזציה ולקשרי ניהול ומסחר חובקי עולם. ומעל לכל, תוכנות אלו ייעלו וימנפו את ניהול ותפקוד החברה, ויאפשרו לה להתמודד ביעילות ובהצלחה בשווקים רווי תחרות.

למי מיועדת התוכנה?
תוכנת הפקת חשבוניות בחינם שאנו מספקים מיועדת בעיקר עבור בתי עסק קטנים ובינוניים, שכן היא חוסכת בעלויות באופן משמעותי מבלי לפגוע באיכות ודיוק ניהול חשבונות העסק.

תוכנה ידידותית וקלה לניהול חשבונות
שירותי הפקת חשבוניות בחינם שחברתנו מספקת באמצעות תוכנה ייעודית, לא רק חולשים על קשת רחבה של צרכי ניהול עסק, אלא גם מאפשרים לנהל בפשטות ובקלות מכל מקום ובכל שעה. השימוש בתוכנה דורש רק ידע בסיסי בהפעלת המחשב והיא אינה מצריכה רקע מקצועי. אם בכל זאת נתקלתם בקושי, לרשותכם עומד מערך תמיכה של חברתנו הזמין לפניותיכם ושאלותיכם בהפעלת התוכנה.

הזמנת תוכנת לניהול חשבונות באינטרנט בחינם
להזמנת שירותי תוכנות הפקת חשבוניות בחינם באינטרנט, ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, הנכם מוזמנים להירשם באתר שלנו או ליצור קשר עם  נציגי YPAY בטלפון  03-5607767 אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מעטפת שירות מותאמת לצרכיכם הספציפיים.
 

שירותים נוספים
משרד רואי החשבון נשיא גולן ושות' משרדנו וותיק, ומבצע ביקורות לכל סוגי החברות מזה שנים רבות.
אנו מציעים את שירותי הביקורת של משרדנו לצורך עריכת המאזן השנתי של חברתכם לשנת המס 2023.

 

 

מנהל חשבונות דיגיטלי אונליין - מוצר חדש של חברת YPAY
כל הנהלת החשבונות שלכם בכף ידכם והכל אונליין . אתם מצלמים מהנייד ואנחנו מקלידים אונליין מהמשרד. אתם לא מאבדים הוצאות ולא מאבדים את הראש. הצטרפו עוד היום - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

פתיחת תיק בחינם לעוסק שממשיך לנהל את חשבונותיו במשרדנו או שעורך את הדו"ח השנתי, אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר או לפנות לטלפון  03-5607767 או במייל  Golan@GolanG.co.il

עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ 


מנהל חשבונות דיגיטלי 

 

 

 

 

לינקים למקורות שונים

 

תוכנה לניהול עסק קטן בחינם
תוכנת הנהלת חשבונות חינם 

שירותים חשבונאיים 

מערכת הנהלת חשבונות חינם

 

סרטונים מומלצים

 

 

חשבונית ירוקה | חשבונית דיגיטלית 

חשבונית דיגיטלית | חשבונית ירוקה 

 


Ypay הוא המקום המתאים ביותר עבורך

בנוסף למגוון השירותים שאנו מציעים בחינם ללקוחותינו, ישנם כלים ושירותים נוספים בתשלום שיוכלו לסייע לך בניהול העסק.

צור קשר


מערכת YPAY הינה חינמית לשימוש עצמי. השירות ניתן דרך המייל בלבד. ניתן ליצור קשר 24/7 על כל שאלה שקשורה לתפעול התוכנה.

מגדל ב.ס.ר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק, 5126112
  • ראשון-חמישי: 09:00 - 16:00
  • חגים - סגור
טוען...